Wednesday, June 30, 2010

PORTUGAL KALAH-BROMINE DIKUTUK..


Hye korang! Tamatlah sudah perjuangan Pasukan Portugal dalam Piala Dunia 2010 di Afrika Selatan ni selepas kalah dengan Spain 1-0 hasil jaringan David Villa. Portugal merupakan pasukan pilihan aku dalam edisi kali ini. Memang aku dah jangka Pasukan Portugal ni tak boleh mara jauh dalam edisi ini. Dengan keputusan seri tanpa jaringan dengan pasukan Ivory coast dan Brazil di peringkat kumpulan, aku dah mengagak ini akan berlaku. Sebab tu dalam entri sebelum tu, disini, aku dah tukar pasukan untuk muncul juara pada edisi Piala Dunia kali ini iaitu Jerman. Haha. Bukan dah kalah, baru tukar ea..hehe.


Apa yang best untuk Piala Dunia kali ini, aku mempunyai ramai kawan-kawan yang menghangatkan bahang Piala Dunia kali ini. Walaupun hanya di Facebook, ia mendatangkan suasana yang sangat seronok dan suatu yang bermakna untuk aku. Walaupun di'hanjing' atau dikata, itu dah menjadi lumrah. Kalah atau menang, itu semua adat permainan. Aku terima dengan hati terbuka. Thanks kawan-kawan aku. Aku ambil smeua kata-kata sebagai kenangan manis untuk diri aku. itu semua kenangan aku ngan dorang. Kadang-kadang dalam perlu juga kita kutuk sesorang itu, tapi tidaklah sampai mnyakitkan hati atau tersinggung seseorang itu. Itu semua ada batasnya. Apa-apa pun, Spain sebagai Juara Piala Eropah memang pasukan yang terbaik. Tahniah SPAIN!!

5 komplen dari rakan-rakan:

r-mean said...

spain terbaik..huhu

Itik Paq said...

go spain go

Loyar Lawa said...

bhahahha takziah

Mario said...

ye ye...spain terbaik...hehe
btw...tukar pasukan sebelum kalah takpe...wakaka

mahira oya said...

tahniah SPAIN..
BRAZIL rocks!!!

Related Posts with Thumbnails