Monday, May 17, 2010

KONTEST di WWW.PORTTUANTANAH.COM



Comey tak gambar kat atas tu? Blackberry je comel ea?pandai2.. TTT pun comel gak la.. Tak dapat BB,TTT pun tak pe..Melawak TTT.. :P

Okla,contest yang dianjurkan oleh www.porttuantanah.com ni rasanya contest yang agak lumayan dan berbaloi- baloi rasanya.. Mana taknya, hadiahnyer 3 biji Blackberry beb..Kalau blueberry or strawberry tak kesah la sangat..haha... Rata-rata blogger2 sibuk posing maut untuk join contest ni kan.. Kira aku pun tak terkecuali la.. Tapi aku ambil adik aku as model..haha.. menang ke tak menang ke, aku tak de la kesah sangat.. Tujuan aku join kontest ni pun, just nak support member-member bloggers.. Tapi, kalau nak bagi pun ok la jugak.. Besar tapak tangan,Stadium Bukit Jalil hamba tadahkan..ngeee~


Kontest ni agak simple untuk korang join..bukan ape, just capture gambar berdasarkan syarat-syarat yang ditetapkan disini & ikut ape yang penganjur buat seperti letak banner kat blog korang, letakkan backlink kat entri korang n tinggalkan link entri korang kat ruangan komen. Contoh gambar untuk kontest ni, korang boleh tengok kat sini.Make sure korang ikut ape yang penganjur nak.. Objektif utama kontest ini adalah mempromosi link penganjur disamping melihat kreativiti korang..

*KLIK UNTUK TUMBESARAN TULANG TEMULANG

Kat atas tu gambar yang aku tangkap untuk kontest ni. Saje je amik adik aku. Dye tu gler skit kalau aku nak tngkap gambar dye..haha.. Itu je la yang mampu aku lakukan kan.

So, kepada yang berminat nak join kontest ni, cepat-cepat la join ek.. Tapi tak pe, banyak masa lagi.. Sempat la korang nak edit-edit gambar korang..KOntest ni start 10 Mei - 10 Jun 2010.. Sehari lepas due date, ada World Cup plak.. Yeay!!! Pandai penganjur pilih tarikh la..haha..

p/s: oh blackberry,oh blackberry! tido bermimpikan blackberry sampai la 10 Jun..haha..

7 komplen dari rakan-rakan:

Loyar Lawa said...

hahahhahah comel la gambar tuehhhh,,,menang bagi kat adek je la...

akmar said...

hai! kte pun msuk contest ni gak. hihi. gudluck to u k. :)

bRoMiNe_aJe said...

dyh: huhu..abg dye sapu dulu..haha

akmar: really?? gud luck 2 u 2!!

TTT said...

hai bromine!

opocot ade pic TTT jugak! ekekekek

comelnye adik die..kimslm ek
semangat die hari sukan..hehe

TTT dah letak pic kat blog..
nanti tgk2 tau

gd luck n tq beomine!

bRoMiNe_aJe said...

ok TTT..
nnti kim salam kat dye eh..
hehe..

welcome miz TTT

NiZaM Limited said...

wahh..guluck2..
TTT tu

aNge said...

gudluck ye :)

Related Posts with Thumbnails