Sunday, May 02, 2010

Hari Sukaneka Fatin a.k.a Adik Aku


Erm,,, satu entri lagi..haha..ni sal aku sendiri plak ea.. Lebih santai..haha.. Balik je aku ke Ipoh ni, esoknyer mak aku soh follow dye tengok sukaneka adik aku.. Yela budak umur 6 tahun kan.. Tadika Intelek kat Bandar Meru Raya.. Macam kita kecik2 dulu la, mesti ada sukaneka kan.. Bawak bola pingpong dalam sudu la, lari dalam guni, isi air dalam botol..kan2??.. Tapi ni adik aku taw, bukan aku..haha.. sajer la wat satu entri sal dye.. Memang meriah giler la..Best tengok.. Teringat zaman budak2 dulu..haha.. Yang bestnyer,leh plak ada show 'Chicken Dance'.. Budak2 pun pandai kowt.. Adik aku terlibat show tu.. Lawak la.. Adik aku ni rumah merah.. dah da pun kan dalam gambar..haha..Ayah n Mak aku pn masuk untuk acara ibu bapa..tapi kalah awal..belon yang di baling pecah.. abis basah baju ayah aku..haha K la,gambar yang aku sempat snap time dye sebok ngan aktiviti dye..haha...










3 komplen dari rakan-rakan:

Queen said...

uish dah besar adik ni rupenye...?

vida la rasta said...

MUAHAHHAHAH... si meor faizzudin plak masuk ape??? masuk chicken dance jgak ke???huhuhuu..

bRoMiNe_aJe said...

lyn: haha..comey cam abg dye..muahaha

dayah: abg dye poco2 la..haha..

Related Posts with Thumbnails