Friday, May 14, 2010

AWARDS DARI BLOG 'LL','2L' or 'DOUBLE L'

Huhu.. Dari ttiba time bukak FB dapat komen kata aku dapat award kat blog ni. Terima Kasih la ek owner blog ni sebab sudi bagi award ni kat aku.. Ada gak orang yang menghargai.. Walaupun award tu bukan dapat hadiah or pape, tapi ia tetap satu anugerah yang orang bagi.. Kita harus menghargainya ok!!..




Award 1


Kat pix kat atas tu pun dah ada kat award tu.. Namanya 'blogger award for friendship'.. Lagi sekali terima kasih la kat tuan blog sebab bagi aku award ni ea.. memang aku ngan tuan blog ni, baik pn..selalu berhubung.. sebab dye ni memang sedara aku..hehe..

K la, aku nak bagi award ni jugak kat :

-> ASAP
-> AIN
-> AINA
-> UYA



Award 2



Juga dari orang yang sama...Tuan blog yang bagi award ni pun tak paham ape maksud dye, aku lagi la tak paham ok..haha.. Tak pe lah, orang bagi kan, kita terima seadanya..


P/s: Kalau dapat Anugerah Bloggers Terkenal macam mana la agaknya ek..hahaha


2 komplen dari rakan-rakan:

Loyar Lawa said...

komen anda di ruangan komen sye amat over ya...muahahhahaa... terimakasih kerna sudi menerima award yg x seberapa. teruskan berblogging leh dpt duit bnyk..muahhaaha

bRoMiNe_aJe said...

gurau2 je la..haha

byk la sgt..nk beli aiskrim pun tak lepas taw3..huhu

Related Posts with Thumbnails