Wednesday, April 15, 2009

TARIKH LAHIR DLM ISLAM!!!

td aku belek2 facebook..da le member aku invite tuk hitung tarikh lahir dlm islam..saje la hitung tarikh lahir dlm tahun islam..aku pn boh la..upenye,ak lahir tyme bulan syawal..erm..kira taun tu aku raye dlm perut mak aku ler..hehehe..ni la detail dye..dye da la gtaw maksud taun tersebut n description sal owg tu..tp...da ke dye kata ak keras ati...adus..sdey gak la..hehehe..tak pe..ni detail dye..

Meor telah menghitung tarikh lahirnya dalam tahun Islam.
Bulan kelahiran Islam anda adalah pada 24 Syawal 1410 Hijrah iaitu jatuh pada hari Ahad.

Maksud : Diambil daripada perkataan yang membawa maksud, apabila unta betina bunting. Ketika nama bulan ini diberikan, lazimnya unta betina bunting pada ketika itu.

Sifat : Mempunyai perwatakan dan hati yang keras. Anda tidak suka dikalahkan oleh orang lain. Hal ini membahayakan hidup anda. Oleh itu, ibu bapa anda perlu mendidik anda dengan betul bagi menghilangkan tabiat buruk anda itu. Jika tidak kehidupan anda akan menjadi susah kerana perangai keras hati, dan selalu bergaduh terutamanya dalam hal mencari rezeki.

hahaha...erm..saje la try kn..
p/s:jgn caya sgt taw..tipu je tu..

1 komplen dari rakan-rakan:

mas said...

aku lahir 3syawal..ni bukan kire..mak aku bg tawu taw..hahaha~

Related Posts with Thumbnails