Saturday, January 24, 2009

cUt! Lg!!!

aduyai...cuti lg..huhu..kdg2 tu tension la gak..best gler dok unimap..owg kata bebas la skit kn..dok umah ni phm2 je la..hehhe..cuti pn lbey krg dlm smggu..tak tau nk wat pe..mybe mkn tido je kot..tak pn surf tenet ni..hehehe..tu je la keja aku..tp tak pe,mybe cuti ni rezeki kot wat aku..mana nk taw kn...ALLAH s.w.t je yg taw...tak pe..mntak2 bisnes aku menjadi la kn..bkn ape...klu tak rugi je..hehehehe..nyway..ni je la masa yg aku da..sblm ni leh dikatakan bz la gak..ye la,wat tu wat ni..assgnment byk la gak(tue pn da hati nk g gig)..kdg2 ase cam nk baling je ape yg ada kat sekeliing..ye la,tension kn...hehehe...ape2 pn aku harap cuti kali ni bg manafaat kat aku..ngan pas cuti ji aye aji lg..huhuh..tension2..tp pk2 blk normal plak as a student kn..hehhe..aku terima je seadanya(pasrah la konon)huhuhu..k la..nk blah ni..borink gler..wish me hepi dis holiday!!!

1 komplen dari rakan-rakan:

Anonymous said...

what kind of bussiness are you doing?

Related Posts with Thumbnails